scrolltotop

luni, 30 ianuarie 2017

De la SIF am învăţat importanţa alocării activelor, nu a selecţiei acestora



Trendul mondial de emancipare economică şi financiară a naţiunilor, corporaţiilor şi consumatorilor a impus fondurilor de capital, uşor disponibile în economiile avansate, să caute noi oportunităţi de plasament.

Ziarul "Bursa", Suplimentul "Bursa SIF-urilor şi Fondul Proprietatea", 30 ianuarie 2017


Articolul pe larg:

De la SIF am invatat importanta alocarii activelor, nu a selectiei acestora

3 comentarii:


  1. Sunt atât de inspirat de acest post. Ajutăm, de asemenea, să nu garantăm un împrumut de credit și să ajutăm săracii la o conștientizare publică rapidă. Verificați http://atlasloanfirm.blogspot.com/ Whatsapp +14433459339 pentru unele produse frumoase și încurajați-vă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să mulțumesc DR.WEALTHY pentru că aduce bucurie și fericire în relația mea și cu familia mea. Mi-am pierdut logodnica și am avut nevoie de ajutor până când am găsit DR.WEALTHY un caster de vrăjitoare de sex masculin și mi-a dat asigurări că îmi voi primi logodnicul în două zile după ce vraja a fost aruncată. două zile mai târziu, mi-a sunat telefonul și, atât de șocant, a fost logodnica mea care nu m-a sunat de mult și mi-a cerut scuze pentru ruperea inimii și mi-a spus că este gata să-și dedice tot restul vieții cu mine. DR.WEALTHY a eliberat-o pentru a ști cât de mult am iubit-o și am vrut-o ...... acum eu și logodnica mea trăim o viață fericită, iar iubirea noastră este acum mai puternică decât cum a fost chiar înainte de despărțirea noastră .. Toate mulțumesc pentru DR.WEALTHY pentru munca excesivă pe care El a făcut-o pentru mine. Mai jos este adresa ei de e-mail în orice situație în care suferiți de o pauză cardiacă și vă asigur că așa cum a făcut-o pe a mea pentru mine, cu siguranță vă va ajuta și voi. E-mail: wealthylovespell@gmail.com Whatsapp +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  3. VESTI BUNE VESTI BUNE
    Aveți nevoie de un împrumut legitim, onest, de încredere și urgent? Căutarea dvs. de împrumut legitim se termină aici astăzi, deoarece suntem aici pentru a vă satisface nevoile financiare. Dacă vi s-a refuzat un împrumut de către bănci sau instituții financiare din orice motiv, nu vă mai faceți griji despre problemele dvs. financiare, deoarece suntem soluția pentru nenorocirea dvs. financiară. Am oferit miliarde (diferite valute) în împrumuturi de afaceri pentru peste 32.000 de proprietari de afaceri. Folosim propria noastră tehnologie de risc desemnată pentru a vă oferi împrumutul de afaceri potrivit, astfel încât să puteți crește treaba ta. oferim împrumuturi de toate tipurile cu o rată a dobânzii scăzută și, de asemenea, o durată  pentru a rambursa împrumutul Aveți un credit prost? Ai nevoie de bani pentru a plăti facturile? sau crezi că este necesar să începi o nouă afacere? Aveți un proiect neterminat din cauza finanțării slabe? Ai nevoie de bani pentru a investi într-o specialitate care să te avantajeze? ISLAMIC REFINANCING LOAN COMPANY
    scopul este de a oferi servicii financiare profesionale excelente e_mail:[islamicrefinancing@gmail.com]

    RăspundețiȘtergere