Mall-urile construite înainte să intre România în recesiune se transformă în muzee. Construite oriunde investitorii au găsit terenuri ieftine, produc acum pagubă. Multe dintre ele sunt în zone unde puterea de cumpărare e foarte redusă. Un sfert dintre centrele comerciale din provincie sunt goale, iar cei care le trec pragul se plimbă prin ele doar ca să-şi umple timpul.
În 15 din cele 42 de judeţe ale ţării nu a fost ridicat niciun mall. Românii dau mai bine de trei sferturi din ce câştigă pe mâncare şi îmbrăcăminte. 25% din bani sunt cheltuiţi în mall-uri.
„Nu cumpără întotdeauna. E fericit când găsește o ocazie”, afirmă Adrian Mitroi, analist economic.
În 15 din cele 42 de judeţe ale ţării nu a fost ridicat niciun mall. Românii dau mai bine de trei sferturi din ce câştigă pe mâncare şi îmbrăcăminte. 25% din bani sunt cheltuiţi în mall-uri.
„Nu cumpără întotdeauna. E fericit când găsește o ocazie”, afirmă Adrian Mitroi, analist economic.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu